Reklamacje

W naszym sklepie stawiamy na jakość i satysfakcję naszych klientów, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby każde zamówienie było zrealizowane zgodnie z oczekiwaniami. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu, masz prawo do złożenia reklamacji. W tej zakładce znajdziesz informacje, jak to zrobić, a my po uznaniu zasadności wniosku wymienimy towar na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze. 

Jak złożyć reklamację?

  1. Skontaktuj się z nami
    Jeśli chcesz złożyć reklamację, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Możesz to zrobić, wysyłając e-mail na adres kontakt@vaionet.pl lub za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie. Podaj jak najwięcej informacji o problemie, abyśmy mogli szybko i sprawnie rozpatrzyć Twoją sprawę.

  2. Podaj potrzebne dane
    Dla sprawnego rozpatrzenia reklamacji prosimy, aby każde zgłoszenie reklamacyjne zawierało:

    1. Imię i nazwisko Klienta
    2. Numer zamówienia i datę zakupu
    3. Protokół szkody – dokładny opis wady towaru
    4. Zdjęcia uszkodzonego produktu

  3. Rozpatrzenie reklamacji
    Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Jeśli w tym czasie nie uda się rozwiązać sprawy, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków.

Zasady reklamacji

  • Reklamacji podlegają tylko produkty, które wykazują wady fizyczne lub wady prawne.
  • Reklamacja może dotyczyć zarówno uszkodzeń powstałych w czasie transportu, jak i wad produkcyjnych.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub zwrócona zostanie pełna kwota zakupu (w zależności od sytuacji).
  • Koszty przesyłki związane z reklamacją zostaną zwrócone, jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie.

Reklamację możesz złożyć również w autoryzowanym serwisie producenta dla każdego produktu objętego gwarancją. Wszystkie niezbędne do tego informacje znajdziesz na karcie gwarancyjnej dołączonej do zakupionego towaru. Niektórzy producenci oferują w ramach swojego asortymentu gwarancję door-to-door. Sprawdź czy Twój produkt podlega takiemu serwisowi, by móc go zareklamować bez konieczności wychodzenia w domu.

Masz pytania odnośnie złożenia reklamacji? Napisz do nas na adres kontakt@vaionet.pl