- TV, Audio i RTV
-
Małe AGD
- Ekspresy i kawa
-
Do kuchni
- Czajniki elektryczne
- Wagi kuchenne
- Blendery
- Miksery ręczne
- Roboty kuchenne
- Kuchenki mikrofalowe
- Dzbanki filtrujące
- Mini piekarniki
- Frytkownice beztłuszczowe Air Fryer
- Frytkownice
- kombiwary
- Multicookery
- Ryżowary
- Opiekacze
- Grille elektryczne
- Gofrownice
- Tostery
- Krajalnice
- Suszarki do grzybów
- Maszynki do mielenia
- Fontanny czekoladowe
- Akcesoria do zgrzewarek próżniowych
- Zgrzewarki próżniowe
- Jajowary
- Wyciskarki wolnoobrotowe
- Sokowirówki
- Parowary
- Wyciskarki do cytrusów
- Maszyny do popcornu
- Szatkownice do warzyw
- Maszynki do lodów
- Sprzątanie
- Uroda, pielęgnacja i zdrowie
- Do domu
- Akcesoria kuchenne
- Prasowanie i pielęgnacja ubrań
- Turystyka
- Dla dziecka
- Smartfony i Zegarki
- Komputery i Tablety
- Gaming
- Dom i Ogród
- Artykuły dla zwierząt
- Outlet
- TV, Audio i RTV
-
Małe AGD
-
Czajniki elektryczne
-
Wagi kuchenne
-
Blendery
-
Miksery ręczne
-
Roboty kuchenne
-
Kuchenki mikrofalowe
-
Dzbanki filtrujące
-
Mini piekarniki
-
Frytkownice beztłuszczowe Air Fryer
-
Frytkownice
-
kombiwary
-
Multicookery
-
Ryżowary
-
Opiekacze
-
Grille elektryczne
-
Gofrownice
-
Tostery
-
Krajalnice
-
Suszarki do grzybów
-
Maszynki do mielenia
-
Fontanny czekoladowe
-
Akcesoria do zgrzewarek próżniowych
-
Zgrzewarki próżniowe
-
Jajowary
-
Wyciskarki wolnoobrotowe
-
Sokowirówki
-
Parowary
-
Wyciskarki do cytrusów
-
Maszyny do popcornu
-
Szatkownice do warzyw
-
Maszynki do lodów
Do kuchni -
-
Smartfony i Zegarki
- Komputery i Tablety
-
Gaming
-
Dom i Ogród
-
Artykuły dla zwierząt
-
Outlet
-
Reklamacje
W naszym sklepie stawiamy na jakość i satysfakcję naszych klientów, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby każde zamówienie było zrealizowane zgodnie z oczekiwaniami. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu, masz prawo do złożenia reklamacji. W tej zakładce znajdziesz informacje, jak to zrobić, a my po uznaniu zasadności wniosku wymienimy towar na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze.
Jak złożyć reklamację?
-
Skontaktuj się z nami
Jeśli chcesz złożyć reklamację, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Możesz to zrobić, wysyłając e-mail na adres kontakt@vaionet.pl lub za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie. Podaj jak najwięcej informacji o problemie, abyśmy mogli szybko i sprawnie rozpatrzyć Twoją sprawę. -
Podaj potrzebne dane
Dla sprawnego rozpatrzenia reklamacji prosimy, aby każde zgłoszenie reklamacyjne zawierało:
1. Imię i nazwisko Klienta
2. Numer zamówienia i datę zakupu
3. Protokół szkody – dokładny opis wady towaru
4. Zdjęcia uszkodzonego produktu -
Rozpatrzenie reklamacji
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Jeśli w tym czasie nie uda się rozwiązać sprawy, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków.
Zasady reklamacji
- Reklamacji podlegają tylko produkty, które wykazują wady fizyczne lub wady prawne.
- Reklamacja może dotyczyć zarówno uszkodzeń powstałych w czasie transportu, jak i wad produkcyjnych.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub zwrócona zostanie pełna kwota zakupu (w zależności od sytuacji).
- Koszty przesyłki związane z reklamacją zostaną zwrócone, jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie.
Reklamację możesz złożyć również w autoryzowanym serwisie producenta dla każdego produktu objętego gwarancją. Wszystkie niezbędne do tego informacje znajdziesz na karcie gwarancyjnej dołączonej do zakupionego towaru. Niektórzy producenci oferują w ramach swojego asortymentu gwarancję door-to-door. Sprawdź czy Twój produkt podlega takiemu serwisowi, by móc go zareklamować bez konieczności wychodzenia w domu.
Masz pytania odnośnie złożenia reklamacji? Napisz do nas na adres kontakt@vaionet.pl